روش‌های پرداخت

روش‌های پرداخت در فروشگاه اینترنتی ایلیا کامپیوتر

۱- پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی

تمامی مشتریان و کاربران سایت ایلیا کامپیوتر می‌توانند هنگام ثبت سفارشات و نهایی کردن خرید، از طریق درگاه اینترتی بانک ملت نسبت به پرداخت وجه سفارش خود اقدام کنند. پس از پرداخت موفق و بازگشت به صفحه سایت سفارش شما تایید شده و بدون نیاز به اطلاع رسانی شما در خصوص اطلاعات پرداخت، پردازش سفارش شما آغاز خواهد شد و مراتب آن از طریق ایمیل یا کارشناسان ما به اطلاعتان خواهد رسید.

نحوه پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

شما با استفاده از این روش می‌توانید وجه سفارش خود را با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب نظیر کارت بانک ملت، صادرات، ملی، سپه، کشاورزی، اقتصاد نوین، سامان، پارسیان، پاسارگاد، کارآفرین، بانک سینا و صنعت و معدن، پرداخت کنید. اطلاعاتی که شما در حین پرداخت اینترنتی باید تکمیل کنید به شرح زیر می‌باشد:

۱- درج شماره ۱۶ رقمی کارت

این شماره بر روی تمامی کارت‌های بانکی درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم کارت

به منظور استفاده از کارت بانکی خود برای خرید اینترنتی لازم است شما قبلا نسبت به دریافت رمز خرید اینترنتی یا همان رمز دوم خود اقدام کرده باشید. به این منظور می‌توانید با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک خود، نسبت به دریافت رمز دوم خود اقدام کنید.

۳- کد CVV2

بر روی کارت بانکی شما یا پشت آن یک کد ۳ یا ۴ رقمی تحت عنوان CVV2 وجود دارد که یکی از کدهای امنیتی مخصوص درگاه پرداخت اینترنتی می‌باشد.

۴- تاریخ انقضا کارت

این تاریخ بر روی تمامی کارت‌های بانکی قید شده است.

iliya-admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.